Багато корейські косметичні лінії дивують світ різноманітністю новинок (і навіть інгредієнтів) не випадково.
Країна, дуже сильно орієнтована на красу, зростила знає і вимогливого споживача, що призвело до перетворення цілої галузі, змушуючи компанії крутитися в умовах жорстокої конкуренції, щоб задовольнити попит на інноваційну високоякісну продукцію.
Що ж дозволило Кореї зайняти лідируючі позиції на світовому ринку доглядає косметики і товарів для краси?
• Чудові формули за доступними цінами.
Корейці серйозно ставляться до догляду за шкірою. Вони знають, чого хочуть, але не готові переплачувати. Все це змушує корейські косметичні компанії працювати ще старанніше, щоб створювати кращі засоби за розумною ціною. Не випадково гіганти світової косметичної індустрії розглядають корейська споживчий ринок як полігон для випробування своєї продукції. Якщо продукт буде мати успіх у Сеулі, значить, він стане сенсацією в будь-якій країні.
• Інноваційні дослідження і розробки.
Корейські косметичні компанії дійсно дорожать думкою споживача, тому не шкодують сил і коштів на дослідження і розробки, щоб задовольнити найсуворіші вимоги і побажання. Результат? Бум виробництва високотехнологічних новинок, таких як кушоны, тканинні маски і ферментовані засоби догляду за шкірою.
• Нові і потужні компоненти.
Як я вже говорила, справа не стільки в ціні, як у формулі – щадною і одночасно ефективною. У корейських споживачів, судячи з відгуків, які регулярно отримують виробники, шкіра чутлива, тому підприємства намагаються використовувати тільки перевірені і дієві речовини для зволоження і лікування шкіри. Мова не йде про негайні результати, але регулярне застосування засобу помітно поліпшить стан шкіри.
• Неперевершений дизайн.
Корейські косметичні компанії дійсно підняли планку в усьому, що пов'язане з дизайном будь-якої упаковки, від квиево («симпатичною») до вишукано елегантною. Якщо засіб призначений для щоденного використання вранці і ввечері, воно тим більше повинно радувати око, щоб догляд за шкірою не тільки приносив користь, але і піднімав настрій! Зворотний зв'язок і тут працює без збоїв, так що компанії знають, чого очікує споживач. Вони фонтанують ідеями і не бояться ризикувати, що підтверджує, скажімо, крем для рук в оригінальній упаковці у формі панди.